RUN IT BACK, JOEL

Joel Murray verlengt zijn verblijf bij Windrose Giants Antwerp met één seizoen! Onze explosieve guard blijft ook in 2026-2027 een GIANT. Met zijn snelheid, flair, creativiteit en defensieve kwaliteiten was Joel afgelopen seizoen een absolute meerwaarde voor onze Giants en daar komt dus nog een jaar bij.

Antwerp, get ready… Joel is not done yet. Let’s gooooo!

WindroseGiantsAntwerp #RiseAsGiants #JoelMurray