Windrose Giants Antwerp gevierd in Stadhuis

De vieringen rond de treble (Beker van België, BNXT-titel en Belgische titel) van Windrose Giants Antwerp kregen maandag 15 juni in het stadhuis van Antwerpen een prachtige apotheose. De spelersbus van de Giants kwam omstreeks 19 uur de Grote Markt opgereden. Daar stonden enkele honderden fans hun helden op te wachten.
Na mooie speeches van premier Bart De Wever, Antwerps burgemeester Els Van Doesburg en Schepen van Sport Stijn De Rooster volgde voor de spelers, sportieve staf, bestuur en de supporters van de Giants nog een verzorgde receptie. Een prachtig seizoen met drie ongelooflijke prijzen kreeg in een historisch en mooi kader dan ook een prachtig slot!

#Congrats #WindroseGiantAntwerp #Treble #SamenGiants